RSS

Friday, September 24, 2010

Beriani Best, Skudai

minggu sebelum cuti Hari Raya, telah diadakan RESSBUPO (remote sensing comunity berbuka puase) hahahaha...agak menakutkan name seperti itu ye....agak menarik lokasi yang ditetapkan iaitu di restoran Beriani Best yang terletak betol-betol belakang Giant Skudai...amboi...entry sebelum ni pun lokasi aku belakang Giant Pelabuhan gak, macam ade jodoh je dengan Giant hahahah...

seperti yang dirancang, ahli geng debab dan beberapa budak kelas yang lain telah tibe agak awal untuk emesan menu dan tempahan tempat untuk berbuka, so ape yang ade disediakan adalah Nasi Beriani ayam Masak Merah, Nasi Beriani Ayam Masak Beriani, Nasi Beriani Kambing, Nasi Beriani Daging.

so, tak payah aku citer banyak, layan la gambar ni serta beberpa ulasan yang boleh aku buat disitu.

ni banner depan restoran yang aku maksudkan untuk RESSBUPO, betol-betol belakang Giant Skudai


ni kaunter restoran tu (tiada Motif untuk masukkan gambar ni)


ni lah gambaran nasi beriani best ni, memang agak sedap, nasi die berderai ( berbutir), beriani die memang terasa rempahnya, dalca die pekat dan sedap

kegelojohan dapat dilihat ye..

oh nampak tak itu popedem.?? hahah sangat terangkat!


kegelojohan kini tamat, ape yang dapat aku ulaskan, beriani ini boleh lah di kategorikan sedap lah jugak tapi mungkin ada lah yang kurengnye...mungkin tak se'ump' arwah aku buat, dan aku akan try satu tempat beriani yang sedap di Bandar Baru Uda sebab kawan aku cakap situ lagi puas ati.

kebersihan : ****
kesedapan : ****
service : ***

0 katak kenyang: