RSS

Saturday, January 15, 2011

nasi lemak warung pak musa

lama giler kot aku tak menaip kat sini...banak bende yang membuatkan aku terhalang dari menaip di blog ni....macam-macam perkara yang aku pendamkan untk dikongsi bersama

waktu cuti hari tu my mum ajak g banting...waaahhh bertahun dah tak pergi banting...dulu tu lah tempat aku outing sane sini...sekarang banting dah banyak kemajuan...macam-macam yang dah ade, dah ade McD...giler ar...tume aku skolah...kalau ade bende ni kompem-kompem tu tempat pertama yang akan dituju kalau dapat keluar outing...

ok2...back to cerita asal, mama g ajak makan kat kedai nasi lemak yang agak femes kat banting dan sejak aku kecik lagi memang dah selalu pergi, dulu warung ni di tempat lain, tapi lepas di buat satu medan selera baru, so warung ni pun berpindah ke sini...

name kedai nasik lemak yang femes tu adalah warung pak musa...terletak di medan selera banting berdekatan bangunan lot kedai baru.

kedainya yang ade butak pakai baju hitam tegah emas meje tu...

taraaa......ni la nasik lemak yang sedaaapp tu....

sambal sotong yang sedap3..!! sambal memainkan peranan yang penting dalam nasik lemak

ni telur dada...stail die macamnilah...diletakkan dalam satu pinggan yang di curah sambal

nasik lemaknye takdelah berlemak sangat, mungkin sebab santan dah mahal...tapi kalau untuk kesihatan kenelah kurang-kurangkan santan ok....

kebersihan : **
kesedapan : ****
keservisan : ****

0 katak kenyang: