RSS

Monday, June 21, 2010

Carl's Jr. Mid valley Megamall


ok kawan-kawan.....weekend lepas aku kuar lepak tengok wayang dengan sorang lagi ahli geng debab...ecah jijah...nak tau movie pe yang kitorang tgok..?? haaa mestilah sex n the city 2.....besh woo..asyik gelak je...samantha tu memang jijiks..hahaha...so sape-sape memang mengikuti episod sex n the city memang wajib cekedout movie ni...lagi besh dari sex n the city 1 dulu   


                      
samantha yang bajet mude memag cool...hahahaha


ok...berbalik pada tujuan utama untuk aku bercerita disini adalah pasal makan...yeaaahhhh...luch time  2 ahli debab ni adalah pada pukul 2.40 petang iaitu lagi 20 menet nak mule movie....so kat mid valley tu paham-paham la macamane pack nye orang seperti takde shoping complex lain je orang-orang 'Keyyeeel' ni pergi...sumpah! lame giler aku tak g mid..last aku g waktu matrik dulu iaitu 3 tahun lepas hahahaha....yela...waktu skola dulu time busuk2...nila tempat yang konon paling cool untuk lepak hahaha....

oppsss lari tajuk lagi...dah2 ok...nak tau mane kitorang pergi makan pas tgok food court takde tempat yang leh kitorang labuhkan bontot ni...?? yes..kalau korang tgok gamba kat bawah ni...'opkos' la Carl's Jr...
untuk tempoh yang sangat lame aku mengidamkan beliau si berger yang bombastik...hahahaha...


ni tempat tisu yang ade di setiap meja...aku tny ecah...boleh tak kalau aku curik bende ni sebab beg aku besau....sumpah kalau ecah support niat aku, aku akan terus masukkan dalam beg!! ahahaha tapi seb bek niatku yang tulis suci ni di halang ecah...

gambar atas tempat tisu ni yang membuatkan aku ckp ngn ecah...ok ko g beli aku jage tempat...!! yes...tu adelah ayat biase aku atau skrip tetap aku bile kua ngn semua ahli geng debab..

waktu ecah beratur aku cakap aku nak yang besaaaarrrrrrrrrrrr punyeee...!! tapi malang...die mempunyai masalah pendengaran akibat dari tak makan dari pagi., mungkin gas di perut dah naik ke kepale sehingga menutup rongga telinge...possible ke...hahaha

dari meje aku..ramai giler dowh.....!! tapi kebanyakan customer adalah yang besaaarrrr punye....(obesiti) aku ckp ngn ecah pedulikan bentuk badan future kite hahaha (aku taknak amek gambar yang obes2 sebab diorang berpeluang jadi kurus seperti kau dan ecah) T_T''

aku benci ayat diatas...!!! yeeeee memang....botak memang tipu size doesn't matter...sebab tu die suh aku g LONDON!!! damn..!! hahaha

ni burger aku...set combo no.4....super star with cheese....

ni keindahan dalam berger aku...hahahaha...

ni berger ecah jijah....combo set number 3....

ni pulak keindahan dalam berger die....

set kitorang.....natural cut fries....

half way makan berger aku...

ok..sekarang aku nak citer tentang rase pulak.....

kepuasan hati aku

  1. servis ok...abg yang kat kaunter baik-baik belaka....mintak plastik pun muke still senyum lagi padahal customer ramai yang nak dilayan...
  2. air isi sendiri...tu yang besh tu....die bagi gelas kite g tempat air, isi mane-mane air yang ko suke k....ade pelbagai jenis beverage.....tapi aku amek ice tea...memang sedap...leh letak bape banyak gule ko nak...ekot kemanisan wajah ko dan tahap risiko kaki dipotong....ko nak tonggang bape banyak pun boleh nak amek baldi pastu bubuh dalam tu dan wat mandi pun aku rase boleh ahhaah
  3. pasal fries die.......perh!! NATURAL CUT FRIES....memang sedap....rase die sangat enak dan tak muak...kentang die penuh...kalau macam fries mcD rase die agak kosong..tapi ni memang penuh rase kentang.....seyes memang sedap...lebeh sedap dari fries burger king jugak....
  4. bercakap pasal burger die pulak.....kalau geng-geng debab tu tau la kan yang aku leh habiskan bigMc dengan fries-fries sekali.....kalau yang ni aku hanya mampu habiskan burger die je...kentang die memang tak boleh ditelan dan kene letak dalam beg aku untuk si ecah jijah dan aku menguyah dalam wayang ahhaha...memang puas beb! daging die ok la...tapi daging McD lagi terasa rempah die...tapi burger dia takleh lawan kesedapan burger 'Burger King'...tapi burger king bagi aku, tak puas dari segi kekenyangan die...
  5. aku kenyang sampai malam and aku tak sentuh makanan sampai pagi sok dah ecah jijah sangat10x terperanjat sebabnyeee lepas kua wayang je die trus lapar balik T_T......
haa...ok...g carik Carl's Jr. kat tempat korang cepat...

2 katak kenyang:

waneq said...

xguna korg mkn carl's xtggu ak..
meleleh air liur tgk burger korg..waaaaa....eh asl xmntak extra cheese 4 rggt...lpaq!!!

N@d0x $i k0d0x said...

bangang.....cheese tu pun aku dah tak larat hahahah