RSS

Tuesday, May 4, 2010

Aku Cuba Untuk Berfikir

aku cuba untuk berfikir....
aku cuba untuk think out of the box...
aku tak nak diklasifikasikan sebagai jumud..
aku taknak di kategorikan berfikiran kampung dan tertutup...
aku mahu orang sedar kehadiran aku berdasarkan pemikiran aku...
aku tidak mahu orang memandang aku sebagai pemikir yang hanya mencedok idea orang lain...
aku juga mahu berubah menjadi seorang yang tenang dan tidak mudah melenting setiap kali di 'attact'...


perlukah aku menjadi diri aku yang tidak punya idea bagus ini...??
perlukah aku berubah menjadi orang lain supaya aku mempunyai idea yang bernas..??
perlukah aku takot untuk menjadi orang yang baru dalam diri aku...??
perlukah aku takot untuk berubah dan tiada siapa akan mengenali ku lagi...??
perlukah aku lenyapkan semua sifat tak bersyukur, pentingkan diri, iri hati, pendendam dan suka menyalahkan orang ini dalam diri aku...?? perlukah...???


kini aku mahu berubah...
kini aku mahu jadi orang baru....
kini aku mahu sesuatu pembaharuan....
kini aku di permulaan hidup baru....


0 katak kenyang: