RSS

Monday, May 3, 2010

sakit kepala...!!!

Hari ni aku malas sangat nak pergi ke tempat kije....semalam aku dah termakan banyak la pulak kat kenduri kawen sepupu aku....malam tadi pulak aku bertungkus lumus membanting tulang gitu..... membantu kakak aku menyiapkan coklat kawan-kawan die oder n other customer die...penat sangat okeyh...!

Ok, dah r aku penat pagi-pagi lagi dah ade jembalang telah menekan suis kat medula oblongata aku ni untuk menyajikan die segala makian,caruat kepada beliau si jembalang tanah yang syial itu ok....aku dahlah sangat penat ditambah dengan tekanan seperti itu so aku tak dapat concentrate kat tempat kije ini......

          hati aku tersangatlah terluka dan seperti dicincang saat ini ok....

So aku dengan tak semene-menenye telah menjadi drakula yang kelaparan....aku memeng manusia yang akan makan dengan gelojohnye apabila aku frust so that why aku sebegini sekarang...dah sebulan 3 hari aku diet tanpa nasi...tapi dalam sebulan ni pernah terkantoi sekali r...tadi aku rakus makan tapi makan ikan saje n sayur...quantiti?? astaghfirullahalazim ok....0_o

agak-agak aku segelojoh ini tak?? hahhaha mungkin lebey dari itu yeee....


bagi aku lelaki itu kebanyakannya sama je...tolonglah somebody yang mempunyai telur just prove to me that tak semua lelaki itu sama...!! i hate being to blame them like that but please....aku tak penah jumpe seorang lelaki seperti arwah ayah aku yang sangat Perfect untuk dijadikan suami....ok fine aku pun baru 21 tahun 9bulan dan terlalu awal aku untuk judge bende seperti itu...dan perjalanan aku masih jauh...banyak lagi mase untuk aku terokai dalam kehidupan ini....

ketika aku menaip blog ini aku masih lagi marah dengan si 'syilake' itu...aku sangat berharap aku dapat buktikan kat die satu ari nanti aku akan bahagia gak hidup tanpa die....

 sampai menggigil badan aku menahan marah....aku benci ko si jembalang syial...

0 katak kenyang: