RSS

Tuesday, April 26, 2011

Pak Li kopitiam

Last Week before balik UTM skudai lepas habis intebiu kat subang jaya, my mum ajak makan Pak l=Li kopitiam di bukit tinggi.....haa ade lah tu yang die teringin nak makan nye tu, tempat ni jadi favourite die tiap kali ke bukit tinggi. kalau die tak pau kakak, terpakse lah aku yang jadi mangsa, tapi kali ni mintak hampun, mintak mahap anak mu ini tiada sen laaa....duit claim JPA tak dapat lagi, nak cuk duit kat ATM pun dah sampai tak leh cucuk dah...hazaaabbbb sem ni takde duit taw~ hahaha



ni suasana dalam kopitiam tersebut. haaa nampak tak ade gambar maria tunku sabri dalam tu...kopitiam ni pernah masuk jalan-jalan cari makan dulu, mama terjebak ke sini pun sebab si maria ni makan mcam sedaaappp giler hahahaha

ni antara menu-menu yang terdapat di Pakli kopitiam ni

haaa tengok muke mama yang tengah khusyuk dan tawaduk memilih makanan hahaha

kaunter bayaran


ni adalah air yang aku pilih iaiti Ipoh Coffee ice 

sedap....rasa pekat kopi dan manis susu...kopi die lain sikit rasanya tapi still sedaapp

ni makanan yang kami berdua oder....ni favourite mama, aku pening nak oder yang mane satu aku ikot je la ape yang die oder...

Katong Bihun Laksa Pak Li Kopitiam

haaaa lihat la tinggi nye die angkat bihun tu hahahaha

perh..!! memang terbaik...!! sedappp woo....memang sedap. 

Katong Bihun Laksa ni ala-ala mee kari tapi bukan mee kari. macamane eh nak cakap...urm rase die unik. Remapah dan Santan tak pekat sangat tak cair sangat. aku serve, ramai cakap nasi ayam hainan die sedap...nanti bile-bile mase aku makan yang tu pulak k....

kebersihan = ****
keservisan = ***
kesedapan = ****
kepuashatian = ****

0 katak kenyang: