RSS

Saturday, April 30, 2011

Anugerah Steak western food in Pulai

dah lame sangat gambar ni kat dalam folder blog aku....berabuk dah....ni tempat makan kat area Pulai belakang pintu gate UTM. berdekatan dengan Nasi Kukus Ayam Berempah yang aku dah review dulu. 

lot kedai yang berada di hujungbelah kiri.

ni adalah Onion ring hand made bukan yang dah siap2 beli Rm 3.00

ni dia chicken chop yang murah RM 5.00

ni pulak Olio Spagheti

chicken Gordon rm 5.00

western food sini memang murah tapi servisnye alahaii....aku suggest korang oder makanan lain dulu sebab makanan tu sampai sangat lah lambaaaattt dan yang tukang ambil oder pun nak kena panggil 3,4 kali baru datang ambil oder. time aku pergi tu memang ramai. dah tau ramai letak lah waiter 3, 4 orang. after a few week aku jalan depan kedai tu dah tak berapa ramai mungkin sebab orang serik kot dengan servise die. onion ring die bagi aku sedap lah sebab wat sendiri, tapi nak nunggunye alamakaiii...berjanggut, die goreng sehelai2 dulu kot...spagheti olio tak berapa lah....kira diharap restaurant ni boleh tingkatkan lagi kualiti makanan dan servisnya sebab lokasi yang strategik disini memang sangat mudah menarik orang ramaian datang.

kebersihan = ***
kesedapan = **
keservisan = *
kepuashatian = **

1 katak kenyang:

syaza said...

hye dear..

thank you for ur review and comment..

really appreaciate it ;)