RSS

Monday, April 25, 2011

Rojak Asma, Angsana

Dulu aku pernah review makanan Rojak klang yang super delicious sampai termimpi-mimpi, tak sangka pulak aku leh jumpe rojak yang juga rasanya super delicious di JB ni.

Asalnya cuba nak mentry mee rebus kat situ yang agak pemes diperkatakan oleh rakyat jelata....hahaha sekali aku ternampak senbod Asma Rojak ni....dan aku pernah dengar orang menyebut-nyebut rojak Asma ni sedap....tanpa membuang masa kawan aku pergi mentry dan aku menompang kedua-dua kaki aku untuk merasa kelazatan yang digembar-gemburkan oleh rakyat jelata di sekitar ini....hahahah....


taraaa......ni lah Rojak Asma yang aku katakan tu......nampak tak kuah rojak die..?? kuah rojak ni yang buatkan rojak ni sedap....seyes ni sedap.....dilimpahkan keatas rojak yang terdiri daripada 'kueh cekodok' die, ade kantang, sayur, tahu, telur dan yang bezanya rojak klang ada sotong dalam set rojak tu siap-siap.


menimbun kawan aku g amek.....harga..?? nanti aku hapdet...aku tak hengat....



nampak sedap bukan..?? so kalau duk kat area JB ni tak kenal rojak Asma ni memang rugi lah....cer try....cer try laaa heheheh....


lokasi..?? ok, tempatnye di food court bawah di Shopping complex Angsana.....bukan food court kat atas nunnn...tapi kat bawah je....tak payanh susah-susah nak naik tingkat atas....


kebersihan = ***
kesedapan = ****
keservisan = ***
kepuasanhatian = ****

0 katak kenyang: