RSS

Friday, May 27, 2011

Kenangan di UTM


 Bile duduk kat rumah hampir dua minggu...aku tibe-tibe terasa rindu kat katil aku di UTM...rindu nak tidur lewat hampir subuh dan bangun waktu azan zohor, rindu nak lepak-lepak di segenap sudut di UTM, rindu nak lepak di bilik aku ramai-ramai dengan geng konsi gelap sambil termenung melihat keindahan kipas di syiling bilik aku hahahaha...aku sangat rindu nak kembali berseronok-ronok di sana...tapi, aku takkan rindu untuk menghadap SV aku untuk dimaki mengenai PSM aku ahhahaha.....

sepanjang di UTM pelbagai kenangan terindah yang aku lalui, sebagai pegawai kadet Palapes sepanjang 3 tahun, sebagai pelajar Remote Sensing di fakulti yang paling lame kat UTM tu, sebagai seorang ahli geng kongsi gelap makanan hahahaha...aku seronok. sekama 4 tahun di UTM aku belajar pelbagai perit grtir dan pengalaman-pengalaman yang takkan aku dapat di mana-mana... 

ketika perkahwinan kawan skuad aku di markas palapes sebagai young officer, of course la kawen bawah pedang babe..!! waaaahhhhh...! dan bulan 9 ni dahlia dan arish akan menerima baby yang sedang membesar dalam perut dalia..sooooo sweeett

kawan-kawan squad aku yang pelbagai ragam dan aku gembia bersama mereka

owh ini ketika kami berjalan-jalan sampai pagi bute lepak-lepak shopping dan macam-macam lagi....kenangan dengan geng kongsi gelap makanan aku adalah yang paling terindah

ni adalah kek harijadi aku waktu tahun 3....kakak aku oder dan delivery ke UTM...sangat sedaaaappp dan chocolate moist yang mengasyikkan

waktu ni aku bertiga takde keje jalan-jalan window shopping di jB

saat terindah bersama kalian...owh bulat-bulat macam doraemon......waaahhhh rindu seyh..!!

hah jangan jeles...aku tau ramai jeles ngn kami bertujuh hahahah sampai junior sendiri gelarkan kami double standart konon nak jaga standart taknak baik dengan junior.....sori to say k....kami tetap kami....kami lebih bahagia dan gembira bile bertujuh

waktu dinner Remote Sensing

owh kembali merindui keperitan yang pernah dialami ketika bergelar pegawai kadet...keperitan, keseronokan dan kepuasan menghasilkan satu kenangan yang sangat indah dalam diri...dan akhirnya aku berbangga bila melihat sekeping watikah yang di tandatangan oleh Agong dan memteri pertahanan yang disampaikan oleh raja muda perlis.....

waktu hari pertama ujian kecergasan untuk diterima masuk didalam palapes

asalnya aku hanya rapat berempat, dan sayangnya kawan aku seorang gugur di medan perang dan tewas untuk terus berjuang dalam palapes

akhirnya kami bersatu membentuk satu squad yang mantap...hari pembulian yati semalaysia ahahaha

sewaktu ke remote sensing di PD..time ni baju ni longgar lagi hahahhaha

juga di PD dalam kem remote sensing waktu kami tahun 3.....kami berlima 

waktu zaman aerobik...'zaman kurus' waahhhh muke aku kurus lagi hahahah

aku benar-benar rindu aroma bau di UTM....tapi, untuk sambung belajar di sana mungkin tidak akan ak kembali.....sebab untuk kali kedua jika aku kesana, kenangan yang terindah ini tidak akan berulang....

0 katak kenyang: