RSS

Saturday, February 12, 2011

ConePizza

Lamenye tak hapdet...maklumlah...final sem ni busy yang terlampau...oh bukan pelajar IPTA yang terlampau,....yang tu B.O.D.O.H namenye...hahahah opppsss terlebey sudah....

Ok kali ni aku nak membawa anda semua menikmati satu tempat makanan yang aku kira agak lazat dan sedaaappp yeah..!! yeah..!!.. sebelum cuti seminggu raye cina aku g berhoyeh-hoyeh dengan member aku bertiga, alkononnye nak shopping sikit...sedar tak sedar hambeeekkk ko...aku dapat sehelai seluar, sehelai baju. sepasang beg dan kawan aku dapat kasut dan baju, maka bermulalah selepas ini kisah pelajar miskin yang menghabiskan duit JPA untuk shopping...hahahah..

conepizza yang aku pergi ni adalah terletak di KSL shopping complex yang ketika ini masih dalam proses pembinaan tapi yang mengagumkan shopping mall nya dah dibuka dan sesak dengan orang ramai. boothh conepizza ni berada di tingkat 3 tak silap aku..

ni antara perisa dan topping yang boleh dipilih ekot naluri nafsu anak tekak anda

ok, yang ni ekot selera kitorg bertiga, konon2 dah kenyang mkn McD sebelum tu so ingtkan nak try jelaaa...kami ambil yang Tropical Loaded ni. sekali tak cukup daaaaa

taraaa....nampak sangat menyelerakan...sumpah memang sedap weh..!!

booth die memang kecik je....ada pelbagai perisa

satu conepizza berharga rm6.90..kalau beli 2 dapat rm12.90 tak silap aku

pekerja yang sangat friendly dan sabar melayan kerenah kami..

\
yang penting posing dulu dengan bende alah ni sebelum disedut oleh pewot

perh! lazaaattt...memang lazaaattt...bile gigit, cheese die boleh ditarik-tarik...

aku suggest kan kat korang try conepizza ni....walaupun harga agak mahal, tapi bile makan kita akan rase puas hati


kesedapan : ****
keservisan : ****
kebersihan: ****
kepuasanhatian: ****




0 katak kenyang: