RSS

Monday, March 14, 2011

Mee Goreng Superb! Payung Taman U

Tersebutlah kisah aku pergi makan dengan 2 lagi ahli lembaga pengarah Debab Holding. Terjumpalah satu kedai makan di Taman u, skudai yang menajikan mee goreng mamak yang digoreng oleh sorang brader melayu yang lagi sedap dari mamak yang goreng.


ni die mee goreng mamak yang superb tu. rm3.50 tak silap aku.Sumpah memang sedap...

ok takpe, korang berposinglah dengan mee goreng tu k.

ni die orang yang paling mengidam, makan bukan habis pun, aku je yang kene habiskan. T___T

aku oder nasi goreng ayam pedas. aku dapat kesimpulan, nasi goreng die tak berape sedap. mee goreng je yang leh dikatekan superb..!


tempat makan ni deret dengan warung paan yang aku dah post pasal char kuew tiam die ari tu. kedai nombor 2 dari deret permulaan masuk. depannye ade kedai jual sate. kalau penggemar mee goreng mama pergilah sini dari korang pergi makan kat kedai mamak tu yang belum tentu die mamak muslim atau tak. Pelek aku kenape dorang ramai suke makan kat Ayob.

0 katak kenyang: