RSS

Monday, March 14, 2011

Nasi Kukus Ayam Rempah, Pulai

Haiii eberibadi.....lame dah tak citer pasal makan sedap-sedap, banyak album gambar makanan yang aku tak post lagi untuk aku review kat blog ni...hari ni aku nak wat post banyak-banyak la terus.
Entry kali ni aku nak bawak korang g makan kat Pulai belakang kolej 17 UTM skudai. Ada orang cakap Nasi ayam Dara dan ade yang panggil Nasi kukus. Ape-ape pun kat pulai belakang ni dipanggil NAsi kukus ayam berempah. memang superb..!

Jom aku bawak korang menikmati aroma dan kelazatan Nasi kukus Ayang berempah yang aku dan kawan-kawan aku yang dah ketagih ari-ari nak makan kat cni. Ni semua pasal Eni ngan Od bwak kitorang makan kat sini.

 mula beroperasi  pukul 3 hinggan pukul 9 malam setiap isnin hingga jumaat. Ko jangan gelojoh pergi sabtu ahad pulaaakk...non adoooo ok..

ni die la ayam berempahnye...ok, ade sampai tak aromanye ke pc atau laptop korang..?? hahaha sodaaappp nyah hoii

tu diaaa, nasi kukus yang aku kira untuk kaum yang pewot ala-ala tangki besau mcm cik biro memang celah gigi jela sebab tak cukup.

ayamnye dipotong 1/4 ye, memang besau dan sodappp


disajikan dengan kuah kari yang umph dan sambal cuka dan cili yang pedasss dan puaass...

gambaran makan yang lebuh jelas lepas aku banjirkan dengan kuah kari. sedaaappp uoooll...memang patut g rase tau. Aku tgok jalan-jalan cari makan semalam ade tunjuk kat PJ sek 8 ade macam ni, tapi nasi die 2 ketul macam ni. memang ramai orang g sane, ape lagi, tunggu aku balik cuti memang nak g serbu.

oh harge..?? rm5.00. berbaloi k.

kebersihan: ***
kesedapan:****
kepuashatian:****
keservisan; ***

1 katak kenyang:

Pure Lily said...

blh spesifikkn lg x tmpt ni kt mne? tepi jln ker dlm utm?