RSS

Monday, March 14, 2011

Warung Wak Radol

Owh bile mendengar wak Radol, orang-orang Tampoi memang kenal habis lah dengan restaurant ni. Yang femes kat Warung Wak Radol ni adalah Mee Rebus dan Sate die. Jom aku bawak korang Menikmati Kesedapan Makanan yang dibuat oleh Wak Radol ni.

tu die dari jalan raye leh nampak restauran Wak Radol tu dah penuh dengan orang

Mungkin sebab ramai orang yang datang dan dapat sambutan yang memberangsangkan, restauran Wak Radol ni membuka dua buah kedai menjadi satu. 

muka keterujaan mereka menanti makanan, Aku amek gambo ni sebab nak fokuskan kat signboard belakang tu je hahaha.....leh lihat signboard tu menunjukkan restaurany ni memang tepi jalan dan jalan tu menghala ke Hospital Tampo yang memang sesuai kot ngn duta dua orang ni hahahaha....!!!

ni die sate yang diwar-warkan. sedap, lembut dagingnye dan cukup rempah tapi kurengnye sebab tecik kuruih je sate die, rm0.60 sebatang, macam sate kat umah aku yang harga same dan sedap macamni tapi gumok-gumok dan puas ati.

ni die Mee Rebus Wak Radol ni. sedap....oklah boleh lah jugak tapi kawan aku tu cakap die pernah rase yang lagi sedap dari ni. Mak aku pernah datang sini dan beliau cakap memang sedap.bagi aku...?? urm.... ok Sedaappp!!

kebersihan: ***
keservisan;***
kesedapan:***1/2*
kepuashatian:***

1 katak kenyang:

aman al-kempasi said...

wah....femes gak wak radol ni ek, aritu bru g bukak puase kt sane..huhu....