RSS

Tuesday, March 22, 2011

Minime Etude House

Punyelah menggigihkan diri pergi berjalan-jalan mengelilingi JJ taman U, aku ter'stuck' sekejap kat kedai Etude House, tesangat lah chomelll uooolll tatkale mate ni terpandang barang-barang minime yang sedang dipromosikan dengan discount 10%....

ni die barang-barang MINIME yang terdapat di Etude House


ini adalah Miss Twinkle tak silap aku, Ini adalah Perfume berbentuk stick. banyak-banyak pilihan aku memang suke bau yang ni....bau yang fresh dan lembut....so budak-budak sekolah sesuai taw pakai perfume cenggini....

yang kat depan tu bulat-bulat pinggu ni adalah hand lotion die, kaler ijaw ini adalah wangian perisa epal....epal ijaw gituw~ yang belakangnye tu adalah lip balm....shomeykan bekas-bekas die...

ni plak hand lotion dan lip balm perise strawberry gituw~

hah ni pulak cherry....

perfume die boleh lah tahan untuk setengah hari, yang berpewatakan chomey-chomey boleh la pakai yang cenggini. Kalau bende ni Wujud waktu aku zaman sekolah kompom aku beli...tapi sekarang aku dah ala-ala wanita berkerjaya gituw kan...so tak sesueiiii gituw~

0 katak kenyang: