RSS

Tuesday, March 22, 2011

Syyyyhhhh.....Resepi Rahsia....

Malas nak tulis panjang-panjang, layan kan gambar-gambar yang aku dah snap kan untuk tatapan korang....

Ade 2 jenis kek dan 1 jenis brownies yang aku try dengan geng aku pas balik kelas ari tu....

ni adalah Cerial Caramel Cheese Cake

ni pulak Oreo Cheese Cake

Oreo Cheese Cake ni sedap bile terasa kerangupan lapisan biskut oreonye yang padat dan yang mane akan sebati bersama cheese didalam mulut.....owh...sedaaapp~


Caramel Cheese cake ni pula bagi aku kalau beli seslice ok lah...sebab agak muak dan sedaaapp la jugaakk

yes! this mine..!! aku telah menempah American brownies with ice cream. 

American brownies ni mempunyai kacang macademia yang rangup dan coklat yang membanjiri American brownies ini akan automatic menstimulatekan deria rase di otak untuk berfungsi serta merta.



ice cream yang diletakkan diatas Brownies ni pun sungguh lazat hingga menjilat kuku kaki makcik sebelah...seyes wooo leh gumoookkk hahahaha

penangan American brownies, aku tak mampu berkata-kata

makcik yang pelahap 3 pinggan hahahaha

ok, habis satu bab, tanpa pengetahuan korang, aku telah pergi sekodeng secret recipe sorang-sorang dimana aku menjalankan misi membalas dendam kesumat akibat dari korang pergi ngetest kek tanpa aku.

Mashmellow Strawberry Cheese Cake

perh! memang terbaik...!!


marshmellow yang cair dimulut, cheese yang padat ditambah dengan kerangupan biskut yang mampu membuatkan aku tak tidur malam akibat menahan lelehan air liur bile teringat marsmellow cheese cake ini.

1 katak kenyang:

^^nu[dd]yra^^ said...

wow...terliur sy dibuatnyer~