RSS

Monday, March 14, 2011

Sizzling

Bile ntah tarikh dan waktu yang tibe-tibe aku rase rajin semacam untuk masak-masak dan buat something untuk dimakan oleh kawan-kawan debab aku ni. so tanpa membuang mase aku pergi ke pasar untuk membeli bahan-bahan untuk buat sizzling selepas aku gertak kakak aku bagi resepi sizzling die kat aku.

Owh kakak aku memang sodaapp bile buat sizzling tapi tu je la die tau, yang lain..?? hancusss uolll hahahah. kalau nak wat makan-makan, tak habis-habis sizzling je la yang die masak, yang lain non adooo hahahahaha...

ni diaaa sizzling aku buat seperiuk besau untuk mereka mentekedarah.

ok aku zoom lagi bagi jelasss...banyak mushroom, ayam, dan bahan-bahan yang korang suke, masukkan je, lagi puas dari beli.

sebelah die tu mee yee mee. kene rebus dan tos dulu. 

oh, maafkan meje studi yang seperti tongkang pecah. kat situlah makanan, kat situ juga buku, kat situ juga pc dan laptop, sampaikan kat celah-celah keyboard pun ade serpihan biskut. yeeeaaaww...~


tu dia...aku panaskan sepinggan dengan tambah telur, kalau telur tu masuk kat dalam periuk siap-siap tak berapa sedap. dan mee tak leh masukkan terus ngan kuah sebab nanti kembang okeyh...

cost buat ni hanya rm14 je termasuk mushroom dan ayam, boleh makan untuk 6-7 orang. 



0 katak kenyang: